czwartek, 27 czerwca 2013

[J] 05. Zdjęcia o3o

[moja łapa po bardzo nudnym polskim, jbc. zdjęcie sprzed jakiś dwóch tygodni]
Czemu ja nie potrafię dać nic adekwatnego do tego bloga..? >:
...
Ach, no tak, przecież miało być randomowo. :V



~Howdy
Wow, bijcie mi brawo, piszę drugi dzień z rzędu. :O
Ale to tylko dlatego, że aktualizuję Simsy. XD I mi się nudzi. :U I czekam aż koleżanka przyjdzie, żeby mnie wziąć na zbiórkę. :V
---
OMGF
Dziś był ostatni dzień szkoły. OMG. Pozwólcie że się wam wyżalę. ;_;
Na religii mieliśmy grać w karty [Kuku :D], ale babka stwierdziła, że obejrzymy sobie film o egzorcyzmach. Co ja o tym sądzę..? BZDU-RY. BZDURY I TYLE. Jakiś gość pluł gwoździami..? Srsly..? >-<
Na geografii oglądaliśmy Cejrowskiego. :U Zasnęłam. ;_;
Na matmie... Borz... ROBILIŚMY ZADANIA. -_- Ok, nie mogę powiedzieć, że ja robiłam, bo kolorowałam okładkę zeszytu. <DD W sumie to każdy miał to gdzieś, więc po chwili graliśmy w kuku. xD
Na fizyce... myślałam że padnę. Scifun. D: Nie żeby coś, ale już mam dosyć tego gościa. :[
A POTEM KONIEEEEEEEC~

Borz ale ja jestem głupia, zamiast iść się powłóczyć z kumpelami, poszłam sb na dwugodzinny spacerek.
Ale w sumie... nie żałuję. ;> Przemyślałam parę spraw i doszłam do tego samego wniosku co zawsze - jestem bardzo głupią osóbką. <D No i przy okazji usłyszałam garażową kapelę. Miodzio, mówcie co chcecie, ale w okolicach tamtego domu kręciłam się jakieś pół godziny, by usłyszeć jak najwięcej. :33
Honk honk. :>

Koniec tego nudziarstwa. :D
---

Pora na wasze ukochane zdjęciaaaaa~

Jedne pochodzę sprzed dwóch tygodni, gdy się mega nudziłam.
Drugie z... soboty..? Chyba tak. Wtedy byłam u kuzynki. I OMG, JEJ LPS SĄ ŚWIETNE I CHCĘ JE MIEĆ.

Percy. *0*
Trochę ciemne, nie wiem jak ja je robiłam że tak źle wyszło. :[
Ale widać przynajmniej jaki ma zdarty pyszczek. :U

Amcia. *-*
Borz jak ja ją kocham.

Inne ujęcie. Kocham ją. I to zdjęcie też. XD

Z profilu. P:

Woof woof I'm a dog.

OMG to jest chyba najlepsze.
I ten kaloryfer w tle. XD

Daaaaaaaaaaaaaaaaaw
Jak się przyjrzycie to można dostrzec aparat odbijający się w jej oczkach. *w*

No i oto moje zdjęcia z telefonu. Na tarasie. :3
Ten brokat jest już prawie zdarty. :[ Jak kuzynka mi odda LPS, to ta kotka będzie zastępować Safurę w serialu. TAK, ZAMIERZAM KIEDYŚTAM NAKRĘCIĆ SERIAL LPS. :o 

Maxer. <3
Omg jak ja go uwielbiam. CHCĘ GO TAK STRASZLIWIEEEEE...

Borz zapomniałam jak chciałam jej dać na imię. :[
Chyba Hannah... Na cześć kanału jej imienniczki. ;3
Ale mimo jej koloru i oczu... Kocham ją po prostu. Jest cu-do-wna!

Pinkie. XD
W sensie jej bliźniaczka. <D

I Tiger. :3
Mój palec się wciął. xD

Wieeeeem, na c-l i j-l wszystkie zdjęcia były podpisywane. Ale... teraz mi się nie chce. :U
~~~
Ok, Simsy się załadowały. *-* 
~NarQ


7 komentarzy:

  1. Też rysujesz znak Insygniów Śmierci na rękach? *_* Piona.
    Fajne zdjęcia jak zawsze z resztą P:
    My na lekcjach musieliśmy pracować, ale ja udawałam, że pracuję :D Machałam długopisem nad zeszytem a na kartce obok pisałam "kaliber 44". Coś jest ze mną nie tak xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pjengna ręka peeełna powiedzeń dla mnie znanych, wszystkie znam *_*
    Nawet JxL tam jest, no ale zabrakło RxG <D

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh... Ciekawa notka ;P A foty są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra fotki ^^ Zawsze robisz takie świetne zresztą ;D Czekam na następną notke <3

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  5. Chimchy! 1.55! TAM BYŁY CHYBA INSYGNIA>ŚMIERCI!
    July Potteromaniakiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. A Percy nudziarzem jak jego imiennik?

    OdpowiedzUsuń