czwartek, 20 czerwca 2013

03. Hellou!

Cześć!
Tutaj Kate/Bathon (I July :3), może kojarzycie mnie z bloga kate-lps.blogspot.com
Sprawa jest taka, że Joule July (Pff) sobie wymyśliła, że potrzebuje mnie do pomocy. Prawdopodobnie tylko po to, żeby mieć na kogo zwalić brak notek, ale kogo to obchodzi :I
Tak więc, będę pisać już chyba tylko tu,bo raczej nie wyrobię się na dwa blogi o tej samej tematyce. Nie wiem, ile z tego wyjdzie, bo poprzedni blog,którego "pisałam" z kilkoma innymi osobami...wytrzymał tydzień. Z jedną notką, (napisaną przeze mnie)
Dlatego też zostawiam k-l, jakby to miało nie wypalić.
A teraz idę się wygrzać w blasku popularności mojej blogowej współlokatorki. (lol whut)
Pa!
(PS. W następnej notce opiszę moje nowe LPS, którymi strasznie się jaram xD)

Ta notka jest tak krótka, że aż muszę zedytować.
No i dajcie mi się jarać możliwością wtrącania się do postów. >:D

5 komentarzy:

  1. Bathon masz koma:
    - Telefon, telefon, telef... TELEFON, AAAAAAAAAAAAAAAA, JULY ZABIJĘ CIĘ, TY, TY, TY, JA CHCĘ MÓJ TELEFON, AAAAA, MÓJ TELEFON NIE ŻYJE, NIENAWIDZĘ WAS WSZYSTKICH, MÓJ TELEFON NIE ŻYJE!- wrzeszczała jednocześnie płacząc młoda dama o rumianej cerze. EJJJJJ, TYYYYYY, ODDAJ TEN TELEFON, TAK DO CB MÓWIĘ!- ryknęła Bathi w kierunku Liam'a.
    -------------------
    Taka mała reklama
    http://random-adventure-1d.blogspot.com/
    Bathon, tak poza tym, strasznie się rozpisałaś i czemu usunęłaś nagłówek z k-l ;-;?

    OdpowiedzUsuń
  2. To ile osób tu pisze w końcu, bo nie kumam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay! Moje ulubione bloggerki mają razem bloga o lps :D I'm lovin it.
    -----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow moi ulubieni blogerzy.😮.
    WOW
    POZDRAWIAM Xtygrysicax

    OdpowiedzUsuń