wtorek, 18 czerwca 2013

01. Let's start again

~Howdy 
Tak, to będzie już trzeci mój blog o LPS. Ok, nie tylko mój. :>
Czyżby nudziło mi się bez pisania notek..? Maybe. Spróbujmy więc ponownie, tym razem pewna osoba będzie mnie pilnować i pomagać. :V 
Czemu zakładam nowy blog, miast kontynuować stary?
Na tym starym wszystko już było. Zresztą mój styl się zmienia, odświeżę stare notki. 

W ciągu tego roku szkolnego moje życie w tym fandomie potwornie się zmieniło. 
Pozwólcie mi więc zacząć od nowa. 
Grawr, to brzmi jakbym miała prowadzić tego bloga sama. :V

Dobra, znacie mnie już, ale tak dla przypomnienia:

July, Julia, JotPee - 14 lat, rysuje, ogląda filmy animowane, słucha rocka i metalu, czyta różne pierdółki, kupuje szarlotkę w Ikei w ilościach hurtowych. Harcerz, pegasis. W sierpniu będzie miała brata. ;_; Uzależniona od internetu, filozofka, realistka, choleryczka. 

Coś jeszcze? Dowiecie się później, zresztą większość z was mnie dobrze zna. Jutro już będzie normalna notka. :U

~NarQ

5 komentarzy:

  1. W końcu wróciłaś <3 Jak ja tęskniłam za twoimi notkami ^^ Uuu będziesz mieć braciszka :D Jaki extra wystrój :)

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Też powróciłam...Pamięta mnie kotś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć dopiero zaczynam czytać bloga
    , ale fajny blog

    OdpowiedzUsuń